Giv et lille bidrag og vind!

Så kører sidste omgang af Høreforeningens kampagne.

Giv et lille bidrag og vind!

Deltag i Høreforeningens kampagne, hvor du kan vinde lækre præmier. Du kan vælge mellem nedenstående ting – eller gå efter dem alle! Enten til dig selv eller som gaver til venner og familie. Du kan deltage lige så mange gange du vil. Jo flere gange du donerer, jo flere lodder får du i puljen! Se, hvordan du deltager længere nede på siden.

Doro telefon

Doro 6531 telefon

Topmodellen fra Doros nye serie af brugervenlige mobiltelefoner. Klaptelefon med ekstra stor skærm. Når telefonen er klappet sammen undgås fejlopkald, mens den ekstra skærm på ydersiden gør det nemt at se, hvem der ringer uden at åbne telefonen. Via en enkel navigationsknap kan man gå på nettet og bruge Facebook. Blandt andre funktioner kan nævnes et simpelt mailprogram og tryghedsknap. Doro 6531 fås i både sort og rød, bemærk dog at modellen man vinder er sort. Telefonen har en værdi af 1.443 kr. og er sponsoreret af Doro A/S.

DONÉR 25 KR. HVIS DU VIL VINDE TELEFONEN.
SKRIV DORO OG DIT TELEFONNR.!

Sonic Boom vibrationsvækkeur

Rejsevækkeur med vibration og ekstra høj alarmtone. Mulighed for at vælge vibrator, alarmtone eller vibrator og alarmtone. Uret lægges under hovedpuden og vil via kraftige vibrationer vække den sovende. Snooze funktion og lys i displayet. Vækkeuret har en værdi af 475 kr. og er sponsoreret af butik KIK.

DONÉR 25 KR. HVIS DU VIL VINDE VÆKKEURET.
SKRIV KIK OG DIT TELEFONNR.!

Garmin smartwatch

Garmin vívoactive smartwatch

Trænings-ur, der bl.a. kan måle din puls, antal forbrændte kalorier og din træning inden for løb, cykling, svømning, golf, skiløb mm. Derudover har uret nogle smarte funktioner ift. hørenedsættelse – uret kan kobles til de fleste smartphones og vibrerer, når din telefon ringer eller du får en sms. På den måde undgår du at misse telefonopkald og vigtige beskeder. Mange andre nyttige funktioner! Uret har en værdi af 2.299 kr. og er sponsoreret af Garmin.

DONÉR 50 KR. HVIS DU VIL VINDE URET.
SKRIV GARMIN OG DIT TELEFONNR.!

Sound+Sleep Mini

Sound+Sleep Mini søvnterapi

Sound+Sleep Mini hjælper dig med at sove bedre, hvis du har tinnitus. Sound+Sleep Mini har 12 forskellige lydkategorier. Med timer-funktion på 30, 60 eller 90 minutter eller repeat-funktion. Sammen med Tonax pudehøjttalere kan du desuden bruge Sound+Sleep Mini, helt uden at forstyrre din partner, hvis det kun er dig, der ønsker at falde i søvn til de beroligende lyde. Sound+Sleep Mini er også meget  anvendelig til forbedre babyers søvn! Værdi Sound+Sleep Mini: 1369 kr. + Pudehøjttalere 350 kr. Samlet værdi: 1719 kr. Sound+Sleep Mini søvnterapi er sponsoreret af Tonax.

DONÉR 50 KR., HVIS DU VIL VINDE SOUND+SLEEP.
SKRIV SOUND OG DIT TELEFONNR.!

Sådan gør du

Du kan deltage via Mobile Pay, Swipp eller bankoverførsel.

I Mobile Pay eller Swipp (som er apps, man henter til sin smartphone) indtaster du donations-beløbet på den præmie, du ønsker at vinde. Som modtager indtastes dette nr.: 23 74 87 67. I beskedfeltet skriver du navnet på præmien (se ovenfor) samt dit telefonnr., så vi kan ringe dig op/sende dig en sms, hvis du har vundet. HUSK telefonnr., da vi ellers ikke kan finde frem til dig.

Ønsker du at deltage via bankoverførsel, indbetaler du det pågældende beløb til Høreforeningens konto: Reg. nr. 2191 og kontonr. 807 56 12207. Skriv navnet på præmien samt dit telefonnr. i feltet til modtager!

Donationen kan ikke fortrydes.

Konkurrencen, som er den sidste i denne omgang, løber frem til 1. marts 2017, hvorefter vi trækker lod om præmierne og vinderne får besked.

Høreforeningens sekretariat, formandskab og hovedbestyrelse kan ikke deltage i konkurrencen. Høreforeningen kan ikke gøres ansvarlig for trykfejl i forbindelse med omtale af konkurrencen.

Lagt på 2. februar 2017