Folkemøde 2015

Mød Høreforeningen på Folkemødet

Høreforeningen er også i år med på Folkemødet. Vores landsformand Majbritt Garbul Tobberup er med i ekspert-panelet, når "Pas på Hørelsen"-debatten går i gang lørdag den 18. juni kl. 16-17 i Sundhedsparlamentet D7.

Folkemødet 2016: Politikere og eksperter på høreområdet debatterer i år, hvordan vi undgår den truende folkesygdom, som stigning i  høretab er. Eksperterne udarbejder i år et idékatalog med udfordringerne, og politikerne kan komme med bud på løsninger. Arrangører af eventen er Dansk Musiker Forbund og GN Resound. Man kan læse mere om arrangementet via linket herunder, hvor man om lørdagen også kan møde musikerne Tue West og Mads Christian 8fra X-Factor):

Pas På Hørelsen - Folkemødet

Høreforeningen bruger desuden Folkemødet til at komme i dialog med flest mulige beslutningstagere og uddele materiale om høresagen.

Se også Danske Handicaporganisationer Bornholms event med socialministeren fredag om retsikkerhed mv. her.

Arkivfoto: Victor Mark Kruse

Lagt på 10. juni 2016