De vandt præmier i Høreforeningens konkurrence

Konkurrencen er slut, tak til alle der deltog.

De vandt præmier i Høreforeningens konkurrence

Så er de sidste vindere i Høreforeningens konkurrence trukket. De heldige blev...

Doro telefon: Jørgen Preben Hansen, Aabenraa
Vibrationsvækkeur: Eigil Visby, Holstebro
Garmin smartwatch: Marianne Juul, Greve
Sound+Sleep Mini søvnterapi-anlæg: Viggo Madsen, Otterup

Vinderne har fået direkte besked. Stort tillykke og tak til alle der deltog. Læs mere om præmierne herunder.

Doro telefon

Doro 6531 telefon

Topmodellen fra Doros nye serie af brugervenlige mobiltelefoner. Klaptelefon med ekstra stor skærm. Når telefonen er klappet sammen undgås fejlopkald, mens den ekstra skærm på ydersiden gør det nemt at se, hvem der ringer uden at åbne telefonen. Via en enkel navigationsknap kan man gå på nettet og bruge Facebook. Blandt andre funktioner kan nævnes et simpelt mailprogram og tryghedsknap. Doro 6531 fås i både sort og rød, bemærk dog at modellen man vinder er sort. Telefonen har en værdi af 1.443 kr. og er sponsoreret af Doro A/S.

Sonic Boom vibrationsvækkeur

Rejsevækkeur med vibration og ekstra høj alarmtone. Mulighed for at vælge vibrator, alarmtone eller vibrator og alarmtone. Uret lægges under hovedpuden og vil via kraftige vibrationer vække den sovende. Snooze funktion og lys i displayet. Vækkeuret har en værdi af 475 kr. og er sponsoreret af butik KIK.

Garmin smartwatch

Garmin vívoactive smartwatch

Trænings-ur, der bl.a. kan måle din puls, antal forbrændte kalorier og din træning inden for løb, cykling, svømning, golf, skiløb mm. Derudover har uret nogle smarte funktioner ift. hørenedsættelse – uret kan kobles til de fleste smartphones og vibrerer, når din telefon ringer eller du får en sms. På den måde undgår du at misse telefonopkald og vigtige beskeder. Mange andre nyttige funktioner! Uret har en værdi af 2.299 kr. og er sponsoreret af Garmin.

Sound+Sleep Mini

Sound+Sleep Mini søvnterapi

Sound+Sleep Mini hjælper dig med at sove bedre, hvis du har tinnitus. Sound+Sleep Mini har 12 forskellige lydkategorier. Med timer-funktion på 30, 60 eller 90 minutter eller repeat-funktion. Sammen med Tonax pudehøjttalere kan du desuden bruge Sound+Sleep Mini, helt uden at forstyrre din partner, hvis det kun er dig, der ønsker at falde i søvn til de beroligende lyde. Sound+Sleep Mini er også meget  anvendelig til forbedre babyers søvn! Værdi Sound+Sleep Mini: 1369 kr. + Pudehøjttalere 350 kr. Samlet værdi: 1719 kr. Sound+Sleep Mini søvnterapi er sponsoreret af Tonax.

Lagt på 9. marts 2017