De vandt lækre præmier

Så er der nye vindere i Høreforeningens konkurrence. Se hvem det blev.

De vandt lækre præmier

De heldige vindere i Høreforeningens konkurrence blev...

Doro telefon: Steen Roger, Greve

Vibrationsvækkeur: Lone H. Madsen Clausen, Horsens

Garmin smartwatch: Nick Hansen, Nykøbing Falster

Foredragsaften på Castberggård: Lilly Thomsen, Varde

MusiCure lydpude: Jóhan Petur Holm, København S

Comfort Audio system: Marianne Beck, frederiksberg

Vinderne har fået direkte besked. Stort tillykke og tak til alle der deltog.

Læs mere om præmierne herunder.

Doro telefon

Doro 6531 telefon

Topmodellen fra Doros nye serie af brugervenlige mobiltelefoner. Klaptelefon med ekstra stor skærm. Når telefonen er klappet sammen undgås fejlopkald, mens den ekstra skærm på ydersiden gør det nemt at se, hvem der ringer uden at åbne telefonen. Via en enkel navigationsknap kan man gå på nettet og bruge Facebook. Blandt andre funktioner kan nævnes et simpelt mailprogram og tryghedsknap. Doro 6531 fås i både sort og rød, bemærk dog at modellen man vinder er sort. Telefonen har en værdi af 1.443 kr. og er sponsoreret af Doro A/S.

Vækkeur med vibration

Sonic Boom vibrationsvækkeur

Rejsevækkeur med vibration og ekstra høj alarmtone. Mulighed for at vælge vibrator, alarmtone eller vibrator og alarmtone. Uret lægges under hovedpuden og vil via kraftige vibrationer vække den sovende. Snooze funktion og lys i displayet. Vækkeuret har en værdi af 475 kr. og er sponsoreret af butik KIK.

Garmin smartwatch

Garmin vívoactive smartwatch

Trænings-ur, der bl.a. kan måle din puls, antal forbrændte kalorier og din træning inden for løb, cykling, svømning, golf, skiløb mm. Derudover har uret nogle smarte funktioner ift. hørenedsættelse – uret kan kobles til de fleste smartphones og vibrerer, når din telefon ringer eller du får en sms. På den måde undgår du at misse telefonopkald og vigtige beskeder. Mange andre nyttige funktioner! Uret har en værdi af 2.299 kr. og er sponsoreret af Garmin.

Castberggård

Foredragsaften på Castberggård med spisning og overnatning

To billetter til valgfri foredragsaften på Castberggård ved Vejle. Inklusiv buffet, overnatning i dobbeltværelse og morgenmad. Der er både teleslynge og tolkning til foredragene, så alle både med og uden hørenedsættelse kan være med! Af kommende foredragsholdere kan bl.a. nævnes Christian Eugen-Olsen, Mikkel Kessler samt Lindy fra Rigtige mænd. Billetterne har en samlet værdi af 1.800 kr. og er sponsoreret af Castberggård.

Lydpude

MusiCure lydpude

MusiCure Pude til lindring af tinnitus. Komfortabel skumpude med indbyggede højttalerkabinetter af høj kvalitet. Udviklet specielt til personlig og afslappende lytning til MusiCure musikken via den medfølgende MP3 afspiller med en times MusiCure program. Lydpuden kan også tilsluttes mobiltelefon eller anden lydkilde. MusiCure puden har en værdi af 2.548 kr. og er sponsoreret af MusiCure.

Comfort Contego

Comfort Audio system

Comfort Contego er et betjeningsvenligt høreprodukt for en mere aktiv hverdag! Der er mange situationer, hvor du har brug for ekstra hjælp ud over den, du kan få fra dit høreapparat. Derfor har Comfort Audio udviklet et trådløst høreprodukt, som hjælper dig med nedsat hørelse til at være deltagende i alle situationer med familie og venner. Hvis du har et høreapparat med telespole bruger du Comfort Contego sammen med en halsslynge. Ellers bruger du den med hovedtelefoner.
Du har dit høresystem med dig i mange forskellige situationer og kan derved begå dig i alle samtaler. Let at betjene. Optimal lydkvalitet uden forsinkelse. Tydeligt display. Aflytningssikkert. Lang driftstid (op til 20 timer). Udstyret har en samlet værdi af 7.500 kr. og er sponsoreret af Comfort Audio/Phonak.

Lagt på 5. januar 2017