Guider og bisiddere

Menière- og tinnitus kontaktpersoner

Høreforeningens frivillige menière- og tinnitus kontaktpersoner kan hjælpe dig til en bedre forståelse af din sygdom og guide dig videre til relevante personer i sundhedsvæsnet.

Ring til Menière- og tinnitus kontakttelefonen

Tlf. 6917 1778

Høreforeningen har frivillige menière- og tinnitus kontaktpersoner i hele landet. De lider selv af enten menière eller tinnitus og forstår derfor din situation.

Kontaktpersonerne har gennemgået en uddannelse hos Høreforeningen og kan give dig vejledning og støtte samt veje til at komme videre gennem sundhedsvæsnet. Kontaktpersonerne er ikke læger, og du kan ikke forvente helbredelse fra dem - sygdomsbehandling er lægens opgave.

Kontaktpersonerne har tavshedspligt.

Telefonkæde

Du kan ringe til kontakttelefonen mellem kl. 9 og 20 alle ugens dage undtagen helligdage.

Vær opmærksom på, at kontakttelefonen er sat op til som en telefonkæde. Det betyder, at telefonen bliver stillet om til næste kontaktperson, hvis den første ikke svarer. Der kan derfor godt gå et stykke tid, før telefonen bliver taget.

Det er også muligt at kontakte Høreforeningens vejledning på tlf. 36 75 42 00 - mandag til fredag fra 10-14 - eller via email: vejledning@hoereforeningen.dk

Ris og ros

Når du har brugt vores kontakttelefon, hører vi meget gerne om din oplevelse. Er du tilfreds med den hjælp du fik, eller savnede du noget? Skriv til vejledning@hoereforeningen.dk