Medlem skaffer medlem

Gavekort

For hvert medlem du skaffer, modtager du et gavekort på 100,- til ét af følgende steder:
BILKA • FØTEX • NETTO • BRUGSEN • KVICKLY

Hvis du skaffer ET medlem – og alle andre medlemmer også gør det – så er vi pludselig dobbelt så mange! Høreforeningen har brug for medlemmer. Vi taler 800.000 menneskers sag, men vi er kun 8.000. Det er for lidt!
DU kan gøre en forskel ved at finde et nyt medlem!

Sådan gør du

Planen er simpel. Du melder en person ind og får som tak et gavekort på 100 kr. til Coops eller Dansk Supermarkeds butikker. Du kan melde personen ind via formularen nederst på denne side. Eller du kan printe denne blanket og sende den ind til os.

Du kan melde alle de nye medlemmer ind, som du kan finde. Med andre ord: Du kan tjene mange gavekort, hvis du skaffer mange medlemmer! Der er ingen begrænsninger, så er du flittig, kan månedens husholdningsbudget være hjemme!

– Jeg håber du som medlem er med på idéen. Jo flere vi er, jo større stemme har vi i forhold til at råbe politikerne op, så høreområdet kan forbedres. Det går den forkerte vej i øjeblikket – ventetiderne på høreapparatbehandling er fx helt urimelige med op til næsten 2,5 års ventetid. Hvis ikke Høreforeningen kæmper for denne sag, vil vi se nye forringelser. Derfor har vi brug for så mange medlemmer som muligt til at bakke op om arbejdet, siger landsformand Majbritt Garbul Tobberup.

Nogle gode argumenter for at blive medlem, hvis du mangler dem:

- man støtter arbejdet for bedre vilkår for mennesker med høreproblemer.

Man får som medlem:

- Mulighed for gratis vejledning og hjælp
- Faglige og sociale arrangementer med hørehensyn over hele landet
- Magasinet Hørelsen 6 x årligt
- Særlige temadage som fx tinnitus, svimmelhed og arbejdsliv
- Adgang til viden om muligheder, behandling, udvikling og forskning
- Vi kæmper for kortere ventetider, ordentlig behandling, rettigheder i det kommunale system, bedre tolkning, forebyggelse af høreskader, tilgængelighed og mere specialundervisning og rådgivning for både børn og voksne.
- Vi har fx skaffet flere tekster på TV og i biografen

Betingelser

• For at deltage skal man være medlem af Høreforeningen. Indmeldelsen skal være registreret og betalt i Høreforeningen, og medlemsnummer skal være modtaget, inden man kan deltage.

• Skaffer man et medlem, får man et gavekort på 100 kr. til Coops (Brugsen, Dagli' Brugsen, Superbrugsen og Kvickly) eller Dansk Supermarkeds (Bilka, Føtex, Netto) butikker. Gavekortet tilsendes medlemmets adresse, når betaling for det nye medlem er registreret.

• Der er ikke begrænsning på, hvor mange medlemmer man må skaffe.

• Præmierne kan ikke konverteres til kontanter eller andre former for rabatter.

• Det er ikke muligt at deltage i kampagnen via et gratis prøve-medlemskab.

• Høreforeningen er ikke ansvarlig for trykfejl i forbindelse med kampagnen.

• Høreforeningens personale, Høreforeningens formand og næst-formand kan ikke deltage i medlemshvervningen.

De støtter Høreforeningens hvervekampagne:

Leverandørforeningen for Høreapparater (LFH)OticonDanaflex
Med-ElOticon MedicalCoop

Medlem skaffer medlem

Indmelder:

Indtast dine egne informationer herunder

(Sæt kryds)

Nyt medlem:

Indtast det nye medlems informationer herunder