Teenweekend 2017

Arrangør: Høreforeningen, Frijsenborg Efterskole og Decibel

Lukket for tilmelding

Høreforeningen, Frijsenborg Efterskole og Decibel inviterer DIG til den fedeste Teenweekend fra fredag den 3. til søndag den 5. november på Frijsenborg Efterskole i Hammel.

Kom med til en fantastisk weekend, hvor du kan grine, lytte og blive klogere på dig og din hørelse. I løbet af weekenden får du også brugt din krop og mulighed for at få nye venner, der, ligesom dig, også har et høretab.

Hvem?

Weekenden er for teenagere fra 14-17 år med høreapparat eller CI.

Hvorfor?
På Teenweekenden vil du møde andre jævnaldrende, som også har et høretab. Her vil du blive klogere på, hvordan andre oplever at være ung og have et høretab. Sammen skaber vi en skøn weekend, hvor gode oplevelser og nye venskaber kan opstå.

Hvornår?
Vi starter fredag d. 3. november med aftensmad kl. 19.15 og slutter af med frokost søndag d. 5. november kl. 11.30.

Hvad?
Programmet vil bl.a. byde på:
- Bliv klogere på dig selv og dit høretab
- Linjefagsworkshops
- Fest med disco og mulighed for at hygge sig med spil
- Forskellige spændende oplæg
- Erfaringsudveksling
- Teambuildingsløb
- Hygge og nye venner

Arrangører
Weekenden arrangeres af Høreforeningen, Decibel og Frijsenborg Efterskole. Weekenden ledes af ansatte og frivillige fra de tre samarbejdspartnere.

Deltagerbetaling
Det koster 500 kr. at deltage i weekenden. Dette beløb inkluderer overnatning, fuld forplejning, aktiviteter og privat bustransport fra Aarhus Banegård til Frijsenborg Efterskole + retur om søndagen.

Tilmeldning
Lukket for tilmelding.

Medlemsskab
Medlemskab af Høreforeningen og Decibel er ikke et krav. Men vi vil opfordre dig til at melde dig ind, hvis du ikke allerede er medlem. Fordelene er mange – uden os, ingen Teenweekend!

Transport
Transport til Århus Banegaard/Frijsenborg Efterskole skal du selv betale. Vi tilbyder, at du kan rejse med et bestemt IC-lyntog fra København og følges med 2 voksne og andre deltagere. Hvis du i tilmeldingen sætter kryds i “fællestransport”, så sørger vi for pladsreservationer, så vi kan sidde sammen. Du skal selv sørge for selve billetten til toget.

Praktisk
I år har vi film- billedworkshop. Så hvis du ligger inde med en iPad, må du meget gerne tage den med. Der er mulighed for at låse den inde på skolen. Om lørdagen har vi fest og i år er temaet Halloween. Så har du lyst til at være lidt uhyggelig, så tag gerne et kostume med!

Spørgsmål
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sara Maria Cordtz på sara@decibel.dk

Der vil blive sendt en deltagermail ud, ca. 14 dage før Teenweekendens start.

03.11.2017 19:15 Frijsenborg Efterskole, Finlandsvej 5, 8450 Hammel