ROSKILDE FESTIVAL

Frivillig på Roskilde Festival

Arrangør: Lyd på livet

Er du mellem 18 og 30 år så tag med os på festival som frivillig.

Unge har uanede muligheder for lydoplevelser med streaming, trådløse hovedtelefoner, livemusik og andre begivenheder. Men det presser ørerne, og op mod en milliard unge og unge voksne er i risiko for at få et høretab, før de bliver gamle.

Som ung kan man gøre meget selv for at undgå høreskader – ikke mindst når man tager på festival. Men det kræver, at man ved, hvordan man beskytter sine ører.

Derfor inviterer Høreforeningen unge til at tage med os på festival for at sprede gode råd til at passe på ørerne på festivaler og sælge kvalitetsørepropper til en god pris til andre unge. Du kan deltage, uanset om du har hørenedsættelse eller ej.

Vi glæder os virkelig meget til at være med på Danmarks største kulturbegivenhed, Roskilde Festival 2023!

Vi har lavet en særlig aftale med Festivalen, som gør, at du som frivillig kan nøjes med at bruge en eftermiddag på en af Roskildes First Days enten søndag d. 25., mandag d. 26. eller tirsdag d. 27. juni og få adgang resten af dagen.

Vi skal sprede gode råd om, hvordan man passer på sine ører – og vi skal sælge ørepropper til andre unge. På Roskilde Festivalen kommer I til at bevæge jer rundt fra kl. 12-18 i nærheden af de to Rising scener, der skiftevis hoster koncerter med upcoming bands og kunstnere.

Så vi håber, at du har lyst til at være med. Vi lover det bliver sjovt!

Tilmeld dig her via dette link – jo før jo bedre: https://www.collect.nu/HF/roskilde23

Baggrund

I  Lyd på livet projektet  arbejder Høreforeningen med at forebygge høreskader og tinnitus blandt børn og unge. Som en del af projektet vil vi være til stede til live-musik events for at oplyse unge gæster om hvad de kan gøre for at passe på deres hørelse, og også give dem mulighed for at købe kvalitetsørepropper til en god pris.

Lyd på livet er støttet af William Demant Fonden, GN Foundation, Den A.P. Møllerske Støttefond, Aage og Johanne Louis-Hansens Fond.

25.06.2023 12:00 Roskilde Festival - Rising Scenerne, 4000 Roskilde
Webdesign og udvikling / SYNERGI