Søndagsudflugt til Lyng Kirke og Ullas Have

Arrangør: Høreforeningen Vejen og Billund Lokalafdelinger

Søndag den 1. september kører vi til Lyng Kirke.
Brørup Turistbusser starter ved garagen i Brørup kl. 7.30 og Vorbasse, ved Sognehuset, Kirkegade 19 kl. 8.00. og kører derefter over bække opsamling kl. 8.10 videre til Vejen hvor bussen samler op ved Posthuset i Jyllandsgade kl. 8.30,. efter opsamling går turen direkte via Kolding - Fredericia - til Lyng Kirke vi er fremme kl. 09.45 Der bliver serveret et rundstykke og kaffe/the vi holder på en rasteplads undervejs.

Kl. 10.00 – 11.15 Gudstjeneste i Lyng Kirke. Gudstjenesten er tekstet af skrivetolke. Landsdelspræst for hørehæmmede Søren Skov Johansen som prædikant, den lokale præst Nana Duagård Coln medvirker. Kl. 11.30  Kirkekaffe i Lyng kirke med snitter.
Kl. 13,00 stiger vi på bussen ved kirken og kl. 14.00 kommer vi til Ullas Have. Vi får serveret kaffe og kager I havens café med terrasse henover haven.
Kl. 17.00 vi går ombord i Brørup Turistbusser og sætter kursen mod vest igen vi kører til Bække Kro.
Kl. 18.00 er vi ved Hovborg Kro hvor vi skal have aftensmad i Vejen og her slutter turen kl. ca. 20.00

Vi har skrivetolk med på hele turen, også i bussen hvor der er små skærme,. Hele turen koster kr. 250,- for medlemmer af høreforeningen, for ikke medlemmer koster den kr. 350,-og det er inkl. bus, morgenkaffe, frokost, kaffe og aftensmad på Hovborg Kro. Drikkevarer skal man selv betale.

Tilmelding skal ske senest fredag den 23. august. til Kristian Hansen, mail: karinogkristian@gmail.com tlf. 30 12 83 51 eller til Hans Chr. Schack mail: mail@hcschack.dk   tlf. 21 77 99 66.

Vi håber I har interesse i at være med på denne udflugt, og kender I nogen som kunne ha’ glæde af turen, skal I blot gi’ indbydelsen videre, vi kan være 48 i bussen.

Man skal ikke være medlem af høreforeningen for at deltage.

Se invitation

01.09.2019 07:30 6600 Vejen