Søndagsudflugt til Klægager og Hjemsted

Arrangør: Høreforeningen Vejen Lokalafdeling

Fredag den 21. juni kører vi til Klægager – Ballum – Hjemsted Oldtidspark.

Brørup Turistbusser starter ved garagen i Brørup kl. 7.30 og Vorbasse, ved Sognehuset, Kirkegade 19 kl. 8.00. og kører derefter over bække opsamling kl. 8.10 videre til Vejen hvor bussen samler op ved Posthuset i Jyllandsgade kl. 8.30,. efter opsamling går turen direkte via Ribe - Skærbæk til Klægager vi er fremme kl. 10.00

Der bliver serveret et rundstykke og kaffe/the vi holder på en rasteplads undervejs.

Kl. 10.00 Klægager. Christian Lorenzen giver guidet rundtur, "Spor i landskabet".

Kl. 12.00 serveres der”Daglejerens frokost” rundvisning Klægager.

Turen går videre til Hjemsted Oldtidspark hvor vi drikker vi kaffe, rundvisning i det store museum

Kl. 18.00 Hovborg Kro restaurant med udsigt til stor have og skovbryn. Vi får dagens ret.

Ca. 19.15 kører vi hjemad.

Vi har mobil teleslyngeanlæg og skrivetolk med på hele turen, også i bussen hvor der er få små skærme, så man kan læse alt hvad der bliver fortalt. Turen er tilrettelagt så vi ikke skal gå ret meget. Bussen er en Turistbus hvor vi kan have Rollatorer med. Hele turen koster kr. 350,- for medlemmer af Høreforeningen og 400,- for ikke medlemmer og det er inkl. bus, morgenkaffe, frokost, kaffe og Middag.  Drikkevarer skal man selv betale.

Tilmelding skal ske senest mandag den 17. juni. til Hans Chr. Schack mail: mail@hcschack.dk   SMS 21 77 99 66.

Vi håber I har interesse i at være med på denne udflugt, og kender I nogen som kunne ha’ glæde af turen, skal I blot gi’ indbydelsen videre, vi kan være 48 i bussen.

Man skal ikke være medlem af høreforeningen for at deltage.

Se invitation

21.06.2019 07:30 6600 Vejen