Forsommerudflugt

Forsommerudflugten til Mandø (med Mandø Traktorbusser) og Vadehavscenteret. Guidet gåtur i og omkring Mandø by. Måske også tid på egen hånd. Herefter frokost på Mandø kro. Efter tilbagekomsten besøger vi Vadehavscenteret med eftermiddagskaffe. Opsamlingstidspunkter: Kl. 8.30 Gl. Posthus Bramming, kl. 9.00 Museumspladsen Esbjerg, kl. 9.30 overfor Skovgrillen A11 Ribe (bemærk: nyt opsamlingssted). Kl. 16.30 begynder hjemturen, vi er ved sidste opsamlingssted ca. kl. 18. (af hensyn til tidevandet kan tidspunkterne variere lidt).

Pris inkl. bus, traktorbus, guidet tur, entré Vadehavscenteret, frokost og eftermiddagskaffe er 250 kr. for medlemmer – og 350 kr. for andre. Tilmelding til tbnlund@gmail.com tlf. 24 84 95 77 senest den 10. juni.

15.06.2019 00:00 Opsamlingstidspunkter: Kl. 8.30 Gl. Posthus Bramming, kl. 9.00 Museumspladsen Esbjerg, kl. 9.30 overfor Skovgrillen A11 Ribe (bemærk: nyt opsamlingssted).,