Bustur til til Klosterkirken og Fængselsmuseet i Horsens

Arrangør: Billund og Vejen Lokalafdelinger

Brørup Turistbusser starter ved garagen i Brørup kl. 7.45 og videre til Vejen hvor bussen samler op ved Posthuset i Jyllandsgade kl. 8.05. og kører derefter over bække opsamling kl. 8.15 Vorbasse, ved Sognehuset, Kirkegade 19 kl. 8.30, efter opsamling går turen direkte til Klosterkirken i Horsens vi er fremme kl. 10.15 Gudstjeneste i Kolsterkirken. Landsdelspræst for hørehæmmede Søren Skov Johansen som prædikant den lokale præst medvirker. Gudstjenesten er tekstet af skrive tolke for hørehæmmede. Efter gudstjenesten er der rundvisning i kirken Kl. 12.00 Kirkekaffe i Klostergården og frokost med snitter.

13,45 stiger vi på bussen ved kirken kører Gennem Horsens til Fængselsmuseet Vi får en guidet rundtur i Fængslet vi deles op i 2 hold. Rundvisningen tager 75 minutter.

Efter rundvisninger får vi serveret kaffe med brød i Spisehuset 8F

Kl. 17.00 vi går ombord i Brørup Turistbusser, efter en begivenhedsrig dag og kører nu mod Vorbasse og her sætter vi dem af som kom på herefter kører vi videre til Vejen og her slutter turen kl. ca. 18.30

Vi har mobilt teleslyngeanlæg og skrivetolk med på hele turen, også i bussen hvor der er få små skærme, så man kan læse alt hvad der bliver fortalt

Hele turen koster kr. 300,- for medlemmer af Høreforeningen, for ikke medlemmer koster den kr. 500,-og det er inkl. bus, morgenkaffe, frokost, kaffe. Drikkevarer skal man selv betale.

Tilmelding skal ske senest onsdag den 16. september. til Kristian Hansen, mail: karinogkristian@gmail.com tlf. 30 12 83 51 eller til Hans Chr. Schack mail: mail@hcschack.dk  SMS. 21 77 99 66.

Se invitation

20.09.2020 07:45 (Turstart ved garagen i Brørup), Horsens