Bustur til Mandø og Vadehavscenteret

Arrangør: Vejen Lokalafdeling

Kl. 8 - 18.30

Vi kører med Brørup Turistbusser, og starter ved Biblioteket i Brørup kl. 8.00 videre til OK Plus i Holsted ved Motorvejen, afkørsel 70, opsamling kl. 8.10. Vi kører derefter til Vejen, hvor bussen samler op ved Posthuset i Jyllandsgade kl. 8.45. Herefter kører vi til Vadehavscenteret. Kl. 10 står vi på Mandø Traktorbus, den kører os til Mandø. Overfarten varer ca. 45 minutter og undervejs nyder vi den smukke og barske natur. Kl. 10.45 ankommer vi til Mandø. Kl. 11.00 starter en spændende guidet fortællingstur rundt på Mandø, hvor vi skal opleve den unikke natur og øens seværdigheder. Kl. 12.15 spisning på Restaurant Vadehavet hvor vi nyder en to retters middag, god dansk kro-mad. Kl. 14.00 er der afgang retur med Mandø Traktorbusser. Kl. 14.40 ankommer vi til Vadehavscenteret. Kl. 14.45 får vi i Vadehavscenterets cafe serveret kaffe, te og kage. Kl. 15:45 rundvisning i Vadehavscenterets udstilling. Rundvisningen varer ca. 45 min og der er afsat tid til selv at gå rundt efterfølgende. Kl. 17.15 stiger vi ombord i vores egen bus, som kører os hjemad efter en begivenhedsrig dag. Vi er i Brørup kl. ca. 18.30.

Vi har mobilt teleslyngeanlæg og skrivetolk med på hele turen, også i bussen, hvor der er få små skærme, så man kan læse alt hvad der bliver fortalt.

Hele turen koster kr. 400,- for medlemmer af Høreforeningen og 600,- for ikke medlemmer og det er inklusive bus, morgenkaffe ved bussen, middag og kaffe. Drikkevarer betaler man selv.

Tilmelding skal ske senest fredag den 17. juni til Hans Chr. Schack mail: mail@hcschack.dk, SMS 21 77 99 66.

Se invitation

18.06.2022 08:00 Brørup