Bustur til Klægager og Hjemsted

Arrangør: Høreforeningen Vejen Lokalafdeling

Kl 8-19 er der bustur til Klægager og Hjemsted.

Vi kører til Klægager – Ballum – Hjemsted Oldtidspark. Der er opsamling ved garagen i Brørup kl. 7.30, Vorbasse ved Sognehuset, Kirkegade 19 kl. 8, Bække opsamling kl. 8.10, Posthuset i Jyllandsgade kl. 8.30. Derefter går turen videre til Klægager, hvor vi er fremme kl. 10. Der er rundstykke og kaffe/te, og vi holder på rasteplads undervejs. Kl. 10 er der guidet rundtur af Christian Lorenzen, kl. 12 er der frokost. Videre til Hjemsted Oldtidspark, hvor der er rundvisning i det store museum kl. 18. På Hovborg Kro får vi Dagens ret. Mobilt teleslyngeanlæg og skrivetolk.

Vi skal ikke gå meget og der er mulighed for at have rollator med i bussen. For medl. 350 kr. og ikke medl. 400 kr. Drikkevarer skal selv betales. Tilmelding senest mandag d. 17. juni til Hans Christian Schack.

21.06.2019 08:00 Der er opsamling ved garagen i Brørup kl. 7.30, Vorbasse ved Sognehuset, Kirkegade 19 kl. 8, Bække opsamling kl. 8.10, Posthuset i Jyllandsgade kl. 8.30.,