Opstartsmøde - Gladsaxe Lokalafdeling

Arrangør: Høreforeningen

Tirsdag den 4. oktober kl. 17-20 er du inviteret til opstartsmøde af Høreforeningen Gladsaxe Lokalafdeling, på Gladsaxe Hovedbibliotek, Mødelokale 2, Søborg Hovedgade 220, 2860 Søborg.

Her står Louise Bjerrum og Brian Brink klar til at byde dig velkommen sammen med Høreforeningens landsformand Majbrit Garbul Tobberup og organisationskonsulent Linda Dybdal Nielsen.

På mødet har du mulighed for at høre om Høreforeningens politiske arbejde, der i år har været noget af en gyser med et folketingsvalg lige om hjørnet og en masse interesseorganisationer, der kæmper for at få deres indsatsområde på finansloven.

Vi skal også have valgt en bestyrelse til lokalafdelingen. Både Brian og Louise har udtrykt interesse for at stille op som henholdsvis kasserer og formand for afdelingen, så nu mangler vi bare nogle få stykker, for at kunne komme i gang. Som lokalafdeling får I opstartshjælp på 10.000 kr., så der er lidt at holde aktiviteter for. Ligeledes får lokalafdelingen årligt 30% af medlemskontingentet fra deres lokalområde til at holde aktiviteter for.

I vedtægterne for lokalafdelingerne er det op til de enkelte afdelinger selv at aftale, hvor ofte de mødes. Det, bestyrelsen forpligter sig til, er at tegne foreningen, holde årsmøde samt være med til at arbejde for Høreforeningens mærkesager og forsøge at skabe inkluderende fællesskaber for målgruppen. Det er relativt frit, hvordan opgaven gribes an. Nogle lokalafdelinger arrangerer foredrag med fagligt indhold, mens andre holder sociale arrangementer, hvor der er taget højde for høreapparatsbrugere. Vi er åbne for idéer.

Af hensyn til forplejning, må du gerne melde dig til via linket her: TILMELD

Det er naturligvis gratis at deltage, og vi sørger for at der både er skrivetolk og teleslynge.

Eventuelle spørgsmål kan rettes til mail: LDN@hoereforeningen.dk eller tlf. 36 75 42 00

04.10.2022 17:00 Gladsaxe Hovedbibliotek, Mødelokale 2, Søborg Hovedgade 220, 2860 Søborg