Inspirationsdag for erhvervsaktive 2018 - Aarhus - Tilmelding ikke-medlemmer

Arrangør: Udvalget for Erhvervsaktive med Høretab

Kl. 9 - 16

Udvalget for Erhvervsaktive med Høretab inviterer til Inspirationsdag for erhvervsaktive. Arrangementet henvender sig til jobsøgende, fleksjobbere og folk i arbejde. Vi genoptager sidste års succes med at udveksle erfaringer og udfordringer på arbejdsmarkedet.

I år vil emnet være Hear Strong, som handler om, hvordan vi kan tage kontrol over vores eget liv, komme ud af offerrollen og ind i hørekompetencerollen. Der vil være indlæg fra nogle dygtige fagfolk og forskellige workshops, hvor vi går lidt mere i dybden på høretaktik, hørehistorier pg kapitalforvaltning over din "energi-lagkage".  Der bliver også plads til lidt bevægelse, så vi får trætheden ud af kroppen på den gode måde.

Se programmet her (med forbehold for ændringer)

Vi håber at se så mange som muligt! Pris for deltagelse inkl. forplejning er 75 kr. for medlemmer af Høreforeningen og 150 kr. for ikke-medlemmer. Betaling sker med dankort via tilmeldingsformularem nederst på denne side. Du er først tilmeldt, når vi har modtaget betaling. Har du ikke dankort, så send en mail til webmaster@hoereforeningen.dk

Arrangementet skrivetolkes til storskærm, så alle kan følge med uanset høresituation.

Der vil være mulighed for noget socialt samvær med andre efter inspirationsdagen, hvor I selv bestiller mad ude fra og hygger videre om aftenen.

Tilmeldingsfrist: Lukket for tilmelding

Der sendes flere praktiske informationer ca. 10 dage før på mail.

Spørgsmål rettes til erhvervsaktiveudvalget@hoereforeningen.dk

17.03.2018 09:00 Huset Trøjborg, Kirkegaardsvej 53, 8000 Aarhus C