Høremesse 2022 i Taastrup

Arrangør: Høreforeningens lokalafdelinger i Region Hovedstaden

Høreforeningens lokalafdelinger i hovedstaden inviterer til Høremesse den 30. april 2022 i Taastrup Kulturcenter kl. 10 - 16.30.

Her stiller høreapparat- og CI-producenter samt hjælpemiddelforhandlere op til en god snak om de nyeste muligheder, så kom og besøg dem ved deres stande. Der vil også være mulighed for at overvære en lang række foredrag og så regner vi med, at der vil blive mulighed for at få lavet en vejledende høreprøve.

Program

Arrangementet skulle oprindeligt have været afholdt den 25. april 2020, men er blevet udskudt pga. corona-nedlukningen. Det tilstræbes så vidt muligt at afholde det samme program i 2022, der tages dog forbehold for ændringer. Se programmet for det oprindelige arrangement (Høremesse 2020) her.

Tilmelding

Tilmeld dig/jer via dette link - Deltagerpris: medlemmer kr. 25,00 inkl. kaffe/kage - ikke medlemmer kr. 50,00 inkl. kaffe/kage

Der vil være mulighed for at bestille sandwich á kr. 60,00 /stk. Bestilling og betaling foretages ved tilmelding. Drikkevarer købes separat. Der vil være mulighed for transport til Kulturcentret med DITO bus fra Taastrup st. (nordsiden ved Netto) kl. 9.45 og kl.11.45. Bussen kører fra Kulturcentret 11.30 samt kl. 16.15. Pris pr. tur: kr. 10,00 - bestilling og betaling foretages ved tilmelding.

Høremesse

30.04.2022 10:00 Taastrup Kulturcenter, Poppel Allé 12, 2630 Taastrup