STORM P. monologer med freelance skuespiller Steen Braase

Arrangør: Egedal-Furesø Lokalafdeling

Kl.14.00-16.00

Egedal-Furesø lokale Høreforening vil så småt begynde genåbning af afholdelse af arrangementer med en munter start.

Vi ved godt at det er med ret kort varsel, men mange steder er ved at lukke ned for sommeren og så synes vi det vil vare længe at vente til slutningen af august.

Som alle ved, er covid-19 desværre ikke forsvundet ud af vores liv, så derfor skal vi sammen overholde og respektere retningslinjer fra myndighederne og dermed kunne fremvise gyldigt Coronapas.

Undervejs serveres kaffe/the og kage. Teleslynge og skrivetolke.

Tilmelding senest fredag d. 11. juni til formanden: Egedal@hoereforeningen.dk eller tlf. 30 27 42 54 (gerne sms).

OBS: Alle er velkomne, men husk tilmelding. Bemærk også, at arrangementet denne gang foregår i Farum Kulturhus.

14.06.2021 14:00 Bemærk!! Farum Kulturhus, Teatersalen, Stavnsholtvej 3, 3520 Farum