Oplæg om høretekniske hjælpemidler

Arrangør: Vejle Lokalafdeling

Oplæg om Tonax høretekniske hjælpemidler.

Den nyeste teknik på markedet for mennesker med hørevanskeligheder ved seniortekniker Bent Hansen, Tonax. Alle - også ikke medlemmer - er velkomne og foreningen er vært for kaffe/brød, så af hensyn til bestilling bedes man tilmelde sig på sms/tlf. 42343106, eller på mail: bjarne-larsen@stofanet.dk.

Program: Kl. 19:00: Bent Hansen, som har stor viden om emnet, vil i dialog med interesserede fremmødte fortælle om og fremvise den nyeste teknik på markedet for mennesker med høretab, så hvis du, din mand eller kone, måske naboen har spørgsmål om høreteknik, er I alle velkomne til at komme og spørge løs.

Kl. ca. 20:00: KAFFEPAUSE.

Kl. ca. 20:15: Dialogmødet fortsat. Teleslynge og skrivetolk forefindes!

06.10.2022 19:00 Fredericia Sundhedshus, Frivilligcenter Fredericia, lokale ”Konference”, Dronningensgade 97, bygning B, 7000 Fredericia