Hørecamp 2019

Arrangør: Frijsenborg Efterskole, Decibel og Høreforeningen

Bemærk: Lukket for tilmelding

For dig der vil møde andre unge med høretab!

Høreforeningen, Frijsenborg Efterskole og Decibel inviterer dig til den fedeste Hørecamp. Kom med på en fantastisk weekend, hvor du kan grine, lytte og blive klogere på dig selv og din hørelse. I løbet af weekenden får du også brugt din krop og mulighed for at få nye venner, der også har et høretab.

Hvem?
Weekenden er for dig, der går i 6. - 9. klasse og har høreapparat eller CI.

Hvorfor?
På hørecamp vil du møde andre på din alder, som også har et høretab. Du bliver klogere på, hvordan andre oplever at være ung og have et høretab. Sammen skaber vi en skøn weekend, hvor gode oplevelser og nye venskaber kan opstå.

Hvornår?
Vi starter fredag den 1. november med aftensmad kl. 19.15 og slutter af efter frokost søndag den 3. november kl. 12.30.

Hvor?
Weekenden foregår på Frijsenborg Efterskole i Hammel.

Hvad?
Programmet vil bl.a. byde på spændende oplæg om at være ung med høretab, erfaringsudveksling og teambuilding, hygge og workshops med seje aktiviteter.

Arrangører
Hørecamp arrangeres af Høreforeningen, Decibel og Frijsenborg Efterskole. Weekenden ledes af ansatte og frivillige fra de tre parter.

Deltagerbetaling
Det koster kun 500 kr. at deltage. Dette beløb inkluderer overnatning, fuld forplejning, aktiviteter og evt. transport fra Århus Banegård til Frijsenborg Efterskole + retur.

Lukket for tilmelding

Medlemskab
Medlemskab af Høreforeningen og Decibel er ikke et krav. Men vi vil opfordre til at melde dig ind, hvis du ikke allerede er medlem. Fordelene er mange - uden os, ingen Hørecamp!

Transport
Transport til Århus Banegård / Frijsenborg Efterskole skal man selv betale. Vi tilbyder, at du kan rejse med tog fra København og følges med 2 voksne og andre deltagere. Hvis du i tilmeldingen sætter kryds i "Fællestransport", så sørger vi for pladsreservationer, så vi kan sidde sammen. Du skal selv sørge for selve billetten til toget. Vi skal med ICLyn nr. 361 med afgang kl. 15.52 og ankomst i Aarhus 18.43. Dem der skal med fra København H mødes under uret kl. 15.30. Søndag d. 3/11 skal vi med IC 144 fra Aarhus kl. 13.42 og ankomst i København kl. 17.01.

Spørgsmål
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Rasmus Bejder fra Frijsenborg Efterskole på rb@fus.dk, Sara Maria Cordtz fra Decibel på sara@decibel.dk eller Anne Mette Kristensen fra Høreforeningen på amk@hoereforeningen.dk. Der vil blive sendt en deltagermail ud til alle tilmeldte ca. 10 dage før weekenden med praktisk information, program osv.

Vi glæder os til at se dig!

Se også denne film fra en lignende weekend på Frijsenborg Efterskole:

01.11.2019 19:15 Frijsenborg Efterskole, Finlandsvej 5, 8450 Hammel