Valgmøde: Hvor hurtigt skal man kunne få høreapparat i Region Hovedstaden?

Arrangør: Høreforeningens lokalafdelinger i Region Hovedstaden

KOM TIL VALGMØDE I HØREFORENINGEN:

Mandag den 11. oktober kl. 19-21 i HEP-huset, Carlsbergvej 4, 3600 Stenløse

Høreforeningens landsformand Majbritt Garbul Tobberup debatterer høreområdet med regionspolitikerne op til regionalvalget, så du kan blive klogere på, hvor du skal sætte dit kryds på stemmesedlen.

Der er fortsat lange ventetider på høreapparatbehandling mange steder i Danmark. Og der er ingen behandlingsgaranti på høreapparatbehandling i Sundhedsloven. Den demografiske udvikling med flere ældre i fremtiden sætter høreområdet under yderligere pres. Der er brug for flere ressourcer og ny teknologi.

Til valgmødet får politikerne mulighed for at give deres bud på, hvordan området kan løftes, og hvad de vil arbejde for, hvis de bliver valgt ind i Regionsrådet.

Mød op og find ud af, hvor du skal sætte dit kryds til regionalvalget. Deltagelse er gratis og alle er velkomne. Der er skrivetolke og teleslynge, så alle uanset høresituation kan følge med.

11.10.2021 19:00 HEP-huset, Carlsbergvej 4, 3600 Stenløse