Valgaften om høreapparatbehandling i Region Syddanmark

Arrangør: Høreforeningernes lokalafdelinger i Region Syddanmark

Ubehandlet høretab koster samfundet dyrt, og undersøgelser viser, at penge brugt på behandling af høretab kommer mange gange igen.

Det kan betale sig at hjælpe mennesker med høretab, så de lettere kan fungere socialt, tage en uddannelse og blive i job. Alligevel er der meget lange ventetider på høreapparatbehandling på de offentlige høreklinikker. Region Syddanmark er ingen undtagelse med 121 ugers ventetid på Odense Universitetshospital og 119 ugers ventetid på Vejle Sygehus som de værste eksempler. Ikke alle borgere har råd til at søge behandling på en privat høreklinik, og ikke alle borgere har et høretab, der muliggør privat behandling ifølge Sundhedsstyrelsens retningslinjer.

Høreforeningen vil have behandlingsgaranti på høreapparatbehandling - men hvad vil politikerne?

Bliv klogere på dette, og på hvor du skal sætte dit kryds til regionsvalget 21. november 2017, når Høreforeningens lokalafdelinger i Region Syddanmark inviterer dig til:

Valgaften onsdag d.15. november 2017 kl. 19-21.30
Medius, Højmarksvej 18, 6670 Holsted

Se Høreforeningens landsformand Majbritt Garbul Tobberup i debat med:

Stephanie Lose (V), Poul-Erik Svendsen (A), Ida Damborg (F), Bjarne Jensen (O) og Nils Sjøberg (B).

Ordstyrer: Konsulent Bent Nicolajsen

Der vil være teleslynge samt skrivetolkning til storskærm, så alle kan følge med. Alle er velkomne, gratis adgang.

Hvis du er på Facebook, så tilmeld dig meget gerne arrangementet via Facebook ved at klikke her, så vi har en idé om, hvor mange der dukker op!

Mød op og find ud af, hvem der vil bruge kroner på dine ører!

Vi glæder os til at se dig!

15.11.2017 19:00 Medius, Højmarksvej 18, 6670 Holsted