Valgaften om høreapparatbehandling i Region H

Arrangør: Høreforeningen Region Hovedstaden

Ubehandlet høretab koster samfundet dyrt, og undersøgelser viser, at penge brugt på behandling af høretab kommer mange gange igen. Det kan betale sig at hjælpe os med høretab, så vi lettere kan fungere socialt, tage en uddannelse og blive i job.

Alligevel er der meget lange ventetider på høreapparatbehandling på de offentlige høreklinikker. Region Hovedstaden er ingen undtagelse med 34 ugers ventetid på Bispebjerg Hospital og 40 ugers ventetid på Hillerød Hospital. Ikke alle borgere har råd til at søge behandling på en privat høreklinik, og ikke alle borgere har et høretab, der tillader privat behandling ifølge Sundhedsstyrelsens retningslinjer.

Høreforeningen vil have behandlingsgaranti på høreapparatbehandling - men hvad vil politikerne?

Bliv klogere på dette, og på hvor du skal sætte dit kryds til regionsvalget 21. november 2017, når Høreforeningen inviterer dig til:

Valgaften 12. oktober 2017 kl. 19-21
Taastrup Kulturcenter - Store Sal
Poppel Alle 12, 2630 Taastrup

Se Høreforeningens landsformand Majbritt Garbul Tobberup i debat med:

Karin Friis Bach (B), formand for Sundhedsudvalget, Region H
Ricki Vejsmose (V)
Lars Gaardhøj (S)
Carl Andersen (I)
Ken Patrick Petersson (Å)

Ordstyrer: Knud Anker Iversen

Mød op og find ud af, hvem der vil bruge kroner på dine ører!

Dørene åbnes kl. 18.30. Der vil være skrivetolkning samt teleslyngeanlæg, så alle kan følge med. Mulighed for køb af kaffe/the, kage samt øl og vand.

Hvis du er på Facebook, så tilmeld dig meget gerne arrangementet via Facebook ved at klikke her, så vi har en idé om, hvor mange der dukker op!

Alle er velkomne, gratis adgang. Vi glæder os til at se dig!

12.10.2017 19:00 Taastrup Kulturcenter - Store Sal, Poppel Alle 12, 2630 Taastrup