Menièretræf 2021 (1)

Menièretræf 2021

Arrangør: Høreforeningens Menièreudvalg

Høreforeningens menièreudvalg inviterer til menièretræf:

Lørdag den 25. september fra kl. 10-16 i Mødecenter Odense, Buchwaldsgade 48, Odense C (10 minutters gang fra banegården/busstationen).

Vi har stablet et program på benene, hvor vi får belyst menière fra lægevidenskaben og forskningen på området. Speciallæge, Dr. Med, Martin Nue Møller holder oplæg om det seneste nye i forhold til behandling af menière. Herunder også en opdatering på forsøget med Endolymphatisk Duct Blockage, som Martin har stået for på Rigshospitalet.

Martin Nue Møller

Speciallæge Martin Nue Møller

Vi vil også høre oplæg om den psykiske side af det at leve med en kronisk sygdom og hvad man kan gøre for at få det bedste ud af livet, som ramt og som pårørende. Sidst men ikke mindst vil vi præsentere de foreløbige resultater fra menière-spørgeskemaundersøgelsen, der blev gennemført 2020/21.

Se programmet her

Der vil være rig lejlighed til at stille spørgsmål til eksperterne og deltage ì workshops – og få lejlighed til at møde andre menièreramte og udveksle erfaringer.

Pris og tilmelding

Deltagelse i Menièretræf 2021 koster 400 kr. per deltager - 200 kr. hvis man er medlem af Høreforeningen. Betalingen dækker morgenkaffe/te med bolle, frokost og forfriskning i løbet af dagen, samt materialer, herunder den trykte spørgeskemarapport, når den foreligger.

Lukket for tilmelding

Bemærk: Betaling sker med dankort/mobile pay til sidst i tilmeldingsforløbet. Har du ikke dankort, så kontakt webmaster@hoereforeningen.dk inden du tilmelder dig.

Arrangementet er støttet af William Demant Fonden.

25.09.2021 10:00 Mødecenter Odense, Buchwaldsgade 48,, 5000 Odense C
Webdesign og udvikling / SYNERGI