Gratis medlemskoncert med Lars Lilholt i Aalborg

UDSAT: Gratis medlemskoncert med Lars Lilholt i Aalborg

Arrangør: Høreforeningen

Koncerten er udsat!

Vi har desværre fået besked fra Lars Lilholts manager om, at Lars Lilholt er blevet syg. Af den grund er han nødt til at udskyde de 5 koncerter, vi har planlagt med ham, til efteråret. Vi vender tilbage efter påske, når vi har mere information og nye tidspunkter for koncerterne. Har du bestilt billetter beholder du og din ledsager naturligvis disse.

Yderligere spørgsmål om koncerterne bedes stiles til Linda: ldn@hoereforeningen.dk

Som skrevet i den seneste udgave af Hørelsen inviterer Høreforeningen til en eksklusiv Lars Lilholt medlemskoncertrække med et stop i hver region. Der er tale om en solokoncert med hørehensyn. Bandet er af samme grund skiftet ud med en enkelt pianist, og spillestederne har alle tilgængeligheden i orden i form af teleslynger. Som medlem af Høreforeningen kan du bestille to billetter til en af koncerterne, så du kan invitere en ledsager med. Tilmeldingen gælder med andre ord for to personer, selvom du kun skal indtaste dine egne oplysninger, når du tilmelder dig.

Der er som annonceret et begrænset antal billetter, så de vil blive tildelt efter først til mølle princippet. Vi åbner op for tilmeldinger mandag den 28. februar kl. 10.00.

Tilmelding dig via linket herunder (virker først fra den 28. februar kl. 10):

Tirsdag den 26. april i Musikspillestedet Skråen, Aalborg kl. 20:00

Om koncerten:
Lars Lilholt Solo er en nærværende, intim og musikalsk oplevelse. Publikum kan glæde sig til genhør med sange fra Lilholts kæmpestore bagkatalog, krydret med personlige og underholdende fortællinger fra det efterhånden lange liv, der ligger bag. Dørene åbner kl. 19.00 og selve koncerten begynder kl. 20.00.

Det praktiske:
Som bekræftelse på din tilmelding, vil du modtage en mail, der hedder Tilmeldingsoplysninger. Det er denne mail, der fungerer som din (og din ledsagers) billet til selve arrangementet. Derfor skal du printe mailen og medbringe den til koncerten (eller medbringe den elektronisk på din telefon). Der kan gå nogle minutter, inden du modtager mailen, tjek evt. dit spamfilter eller uønskede mails, hvis du efter 15 minutter stadigvæk ikke har modtaget mailen.

Billetten er personlig. Det betyder, at du skal melde afbud, hvis du bliver forhindret i at deltage, og billetten kan dermed ikke gives videre til anden side. Det er gratis at deltage, men ved udeblivelse fra arrangementet (uden afbud), hæfter du for koncertbilletternes samlede værdi på 700 kr., da vi ellers kunne have tildelt pladsen til en anden.

Har du yderligere spørgsmål til arrangementet kontakt Linda Dybdal Nielsen via mail: Ldn@hoereforeningen.dk  eller telefonnr. 3073 9399.

26.04.2022 20:00 Musikspillestedet SKråen, Kjellerups Torv 5, 9000 Aalborg