Gør-det-selv-kursus i Tegn Støttet Kommunikation (TSK)

Arrangør: Klub Hellerupperne

Landsdækkende online kursus via Zoom med fjerntolk over 4 onsdage i maj måned kl. 19-20.

Du skal have adgang til PC og du får hjælp til at komme i gang. Kurset er relevant for dig, der har lidt eller intet kendskab til TSK og ønsker at supplere din viden, så du kan bruge det som støttemiddel til det talte. Undervisningsmaterialet kommer fra Tegnsprogs- og Skrivetolkeuddannelsen, og det ligger online, så du kan fortsætte på egen hånd før/efter kursus.

Du behøver ikke at deltage i alle aftener som er følgende: 4. maj: introduktion til Mund-Hånd-Systemet + TSK-øvelser, 11. maj: håndalfabetet + TSK øvelser, 18. maj: talsystemet + TSK øvelser og 25. maj: grammatik + TSK øvelser. Tilmelding til klub-hellerupperne@hoereforeningen.dk senest 1. maj 2022.

25.05.2022 19:00