INGEN SKAL STÅ ALENE MED HØRETAB listener

Decibel og Høreforeningen fusionerer
21. marts 2024

Decibel og Høreforeningen fusionerer

Decibels medlemmer har på foreningens generalforsamling stemt ja til en sammenlægning af de to foreninger. Derfor fusionerer Høreforeningen og Decibel med virkning fra 1. juni 2024.

Kom med på dagscamp til april og ungdomslejr til august
19. marts 2024

Kom med på dagscamp til april og ungdomslejr til august

Se vores fede arrangementer for unge.

Konference: Et godt liv med høretab
27. februar 2024

Konference: Et godt liv med høretab

Bliv klogere på, hvordan man kan få hverdagen med høretab til at fungere.

Lokalafdelinger

Høreforeningen har lokalafdelinger i størstedelen af landets kommuner.

Vores lokalafdelinger gør en kæmpe indsats med aktiviteter, der spænder bredt - fra politisk arbejde for en bedre høreomsorg over faglige arrangementer og vejledningsaftner for borgere med høreproblemer til sociale arrangementer for medlemmerne. I lokalafdelingerne møder du ligestillede, der ved hvad det vil sige at leve med lyd- og høreproblemer.

Find vores lokalafdelinger her:

Kort over regioner Region Nordjylland Region Midtjylland Region Syddanmark Region Hovedstaden Bornholm Region Sjælland

Hjælp og rådgivning

Er du i tvivl om, hvor du kan få hjælp til dine høreproblemer? Eller er du kørt fast i en problemstilling? Kontakt Høreforeningens rådgivning. I Høreforeningen har vi viden om en lang række problemstillinger inden for høreområdet, og vi vil ofte være i stand til at guide dig videre i systemet.

Høreforeningens rådgivning kan kontaktes mandag mellem kl. 10 og 14 og torsdag mellem kl. 12 og 14 eller ved at skrive til os her.

Bemærk, at du skal være medlem af Høreforeningen for at få adgang til rådgivningen.

Faq linje

Webdesign og udvikling / SYNERGI